League of Legends Yama 10.6

**Riot**'un üst, orman ve bot şeritlerindeki şeyleri sarsmaya çalıştığı için Lig'in son güncellemesi oldukça büyük tutuldu. Meta'yu sallama ![league-of-legends-yama-106](https://media.durmaplay.com/images/news/league-of-legends-yama-106-durmaplay-wallpaper-2.jpg) Üst şeride bakıldığında, Teleport ve Ölümün Dansı ihmal edilen role fayda sağlamak için değişti . Teleport şimdi, lanferin şeride erken dönmeye çalışan bir ölçeklendirme bekleme süresine sahip olacak, ancak bölünmüş iticilerin geç oyuna karşı savaşmasına yardımcı olacak. Ölümün Dansı şimdi zırh ve büyü direnci verecek, böylece üst şeritte güçlü bir çürük eşya olacak. Sadece sağlık ve saldırı hasarını yığmaktan uzak inşa yolları açar ve rol için zanaat yapmayı seçebilecekleri çeşitlilik verir. Ormanda, Riot'un orman çeşitlilik testine altı şampiyon daha eklendi . Marka, Morgana, Shen, Teemo, Yorick ve Zyra rol için uyarlandı. ![league-of-legends-yama-106](https://media.durmaplay.com/images/news/league-of-legends-yama-106-durmaplay-wallpaper-3.jpg) Maymun kral geri döndü Aylarca kurum içi ve PBE üzerinde çalıştıktan sonra, Wukong'un yeni görünümlü kiti nihayet Yama 10.6'da. Genel dengesindeki değişiklikler arasında, W klonu artık daha az hasar için tüm yeteneklerini taklit ediyor ve duvarların üzerinden geçemese de bir çizgi olarak kullanabiliyor. Nihai şimdi ilk kullanımından sonraki sekiz saniye içinde iki kez atılabilir, her iki şarj da birlikte önceki versiyondan daha fazla hasar verir. ![league-of-legends-yama-106](https://media.durmaplay.com/images/news/league-of-legends-yama-106-dleague-of-legends-yama-106urmaplay-wallpaper-4.jpg) Galaksiler etkinliği de son yamada Lig'e geliyor ve etkinliğe beş temalı görünüm eklendi. Oyuncular yakında Dark Star Mordekaiser, Malphite ve Xerath'ın yanı sıra Kozmik ve Karanlık Kozmik Lux'u da alabilecekler. Sıralı olarak otomatik doldurma dengesi Solo / Duo kuyruk eşleştirme sisteminin artık takımların aynı sayıda otomatik doldurulmuş oyuncuya sahip olmadığı oyunlar oluşturma olasılığı daha düşük olacak. Rakipleriniz birincil pozisyondayken takımınızda otomatik olarak doldurulmuş bir oyuncuya (veya iki tane) sahip olmanın bir sır değil. Bu değişiklikle, maçların her iki tarafına otomatik olarak doldurulmuş bir oyuncuyu denemek ve koymak için biraz daha beklemelerine izin veriliyor. Şimdilik, yalnızca Solo / Duo çöpçatanlığında bu değişikliği yapılıyor, çünkü farklı kuyrukları farklı şekillerde etkileyebilir. Ancak işler yolunda gitmeye devam ederse, değişikliği yakında diğer kuyruklara genişletilecek. ![league-of-legends-yama-106](https://media.durmaplay.com/images/news/league-of-legends-yama-106-durmaplay-wallpaper-5.jpg) Başa dönüş Şampiyonlar Anivia R Gla— Buzul Fırtınası Buzlu Süre: 2 saniye ⇒ 3 saniye (şimdi Q ile aynı - Flash Frost'un Buzlu süresi) Aphelios Severum, Tırpan Tabancası Doğuştan gelen Res— Direnç İyileşmesi: Verilen hasarın% 8-25'i (seviye 1-18) ⇒ Verilen hasarın% 3-20'si (seviye 1-18) Infernum, Alev Makinesi Doğuştan gelen ⁠— Kazalara sebep olan AoE hasarı: AoE hasarının% 45'i (seviye 9) A AoE hasarının% 30'u (seviye 9) Crescendum, Çakram Chakram temel saldırısı güçlendirilmiş hasar:% 30-173 toplam saldırı gücü ⇒% 24-164 toplam saldırı gücü Darius W ⁠— Sakat Saldırı Ek fiziksel hasar:% 50/55/60/65/70 toplam saldırı gücü ⇒% 40/45/50/55/60 toplam saldırı gücü Maliyet: 30 man ⇒ 40 mana E ⁠— Yakala Maliyet: 45 man ⇒ 70/60/50/40/30 mana Draven W ⁠— Kan Koşusu Çürüyen hareket hızı:% 40/45/50/55/60 ⇒% 50/55/60/65/70 Garen Büyü Direnci Büyümesi: 1.25 ⇒ 0.75 E ⁠— Karar Kritik vuruş oranı:% 50 ⇒% 33 Hecarim R ⁠— Gölge Saldırısı Korku süresi: 0.75-1.5 (katedilen mesafeye bağlı olarak) saniye ⇒ 0.75-2 (katedilen mesafeye bağlı olarak) saniye Kayn Pasif ⁠— Darkin Tırpan Orb kazanma hızı: Kayn oyuna 10-13 dakika sonra, küre kazanma hızını% 15 artıracak ve süre boyunca yükselecektir. akraba Saldırı gücü büyüme oranı : 2,26 ⇒ 2,5 Mana yenilemesi: 6,972 ⇒ 7 W ⁠— Kurt Çılgınlığı Can geri kazanımı: Eksik sağlığına bağlı olarak 32-100 (seviye 1-18) missing Eksik sağlığına göre-49-100 (seviye 1-18) R Lamb— Kuzulara Karşı İyileşme: 200/250/300 ⇒ 250/325/400 Morgana Hareket hızı: 330 ⇒ 335 E ⁠— Siyah Kalkan Kalkan: 60/120/180/240/300 ⇒ 80/135/190/245/300 Ryze Mana yenilenmesi: 0.8 ⇒ 1 W ⁠— Rune Hapishanesi Hasar: 80/100/120/140/160 ⇒ 80/110/140/170/200 Sinameki Pasif Abs— Özümseme Ruh başına saldırı gücü: 1 ⇒ 0,75 Doğuştan gelen ⁠— Zayıf ruh bekleme süresi: 4 saniye ⇒ 6/5/4 (seviye 1/6/11) saniye Shaco R Hall— Halüsinasyon Klon temel saldırı gücü:% 75 toplam saldırı gücü ⇒% 60 toplam saldırı gücü Soraka S ⁠— Starcall Toplam gençleştirme iyileşmesi: 40/50/60/70/80 (+0,3 yetenek gücü) ⇒ 50/60/70/80/90 (+0,3 yetenek gücü) Hareket hızı bonusu:% 10-20 ⇒% 15-25 Bükülmüş Kader W ⁠— Bir Kart Seçin Mavi kart AP oranı: 0.5 yetenek gücü ⇒ 0.9 yetenek gücü Kırmızı kart AP oranı: 0.5 yetenek gücü ⇒ 0.6 yetenek gücü Urgot Q ⁠— Aşındırıcı Yük Yavaşlatma süresi: 1 saniye ⇒ 1,25 saniye E ⁠— Disdain Sersemletme süresi: 0,75 saniye ⇒ 1 saniye Veigar Saldırı gücü: 50.71 ⇒ 52 Saldırı gücü artışı: 2.625 ⇒ 2.7 Zırh: 22.55 ⇒ 23 Q ⁠— Balya Saldırısı Temel hasar: 70/110/150/190/230 ⇒ 80/120/160/200/240 Wukong Büyü Direnci: 32.1 ⇒ 28 Sağlık: 577.8 ⇒ 540 Mana: 265 ⇒ 300 Mana büyümesi: 38 ⇒ 45 Pasif ⁠— Taş Derisi Zırh: yakındaki şampiyon başına 4/6/8 (seviye 1/7/13) nearby yakındaki şampiyon başına 5-11 (seviye 1-18) [Kaldırıldı] Büyü direnci: Wukong artık yakındaki şampiyon başına 4/6/8 (seviye 1/7/13) bonus büyü direnci kazanmıyor [Yeni] Sağlık yenilemesi: Artık 5 saniyede bir% 0,5 maksimum sağlık yenilemesi sağlıyor [Yeni] Aynadaki Adam: Wukong veya tuzağı bir düşman şampiyonuna veya canavara her vurduğunda bonuslar 5 saniye boyunca% 62.5 artar (toplam% 500 bonus için 8 kata kadar istifleme) Q ⁠— Kırıcı Darbe Bonus temel saldırı gücü: 10/40/70/100/130 (+ 0 / 0,1 / 0,2 / 0,3 / 0,4 toplam saldırı gücü) ⇒ 30/55/80/105/130 (+0,5 ilave saldırı gücü) Bonus aralığı: 125 ⇒ 75/100/125/150/175 [Yeni] Hızlı vur: Oyuncular için zaman şimdi Wukong'un saldırı hızı ile artıyor QOL: Güçlendirilmiş saldırıyı kullanmak için ne kadar zaman kaldığını göstermek için yetenek simgesine bir zamanlayıcı eklendi [Yeni] Decoy CDR: Wukong veya tuzağı temel saldırılar veya yeteneklerle hasar verdiğinde, Q - Crushing Blow'ın bekleme süresi 0,5 saniye azalır Bekleme süresi: 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 9 / 8,5 / 8 / 7,5 / 7 saniye W ⁠— Savaşçı Düzenbaz [Yeni] Saf Kalp: Duvarların üzerinden geçemeyen 300 menzil çizgisi eklendi Gizlilik süresi: 1,5 saniye ⇒ 1 saniye [Kaldırıldı] Poof !: Wukong'un tuzağı artık yok olmadan önce AoE sihirli hasarı vermiyor Bekleme süresi: 18/16/14/12/10 saniye ⇒ 20/19/18/17/16 saniye Maliyet: 50/55/60/65/70 mana ⇒ 60 mana [Yeni] Decoy hasar azaltma: Wukong'un decoy saldırılarını ve nihai gücünü taklit ediyor, ancak% 50/55/60/65/70 hasar veriyor [Yeni] Decoy temel saldırıları: Decoy Wukong'un son zamanlarda saldırdığı düşmanlara saldırmaya çalışacak [Yeni] Decoy Q ⁠— Ezme Darbesi: Decoy'nin bir sonraki saldırısı güçlendirildi [Yeni] Decoy E ⁠— Nimbus Strike: tuzak bonus saldırı hızı kazanır [Yeni] Çığırtkan R ⁠— Siklon: Çığırtkan, ilk nihai oyuncudan daha önce vurulmamış düşmanları döndürmeye ve devirmeye başlayacak E ⁠— Nimbus Saldırısı Hasar: 65/100/135/170/205 (+0,8 ilave saldırı gücü) fiziksel ⇒ 80/120/160/200/240 (+0,8 yetenek gücü) büyüsü Bonus saldırı hızı:% 30/35/40/45/50 ⇒% 40/45/50/55/60 Saldırı hızı süresi: 4 saniye ⇒ 5 saniye Bekleme süresi: 8 saniye ⇒ 10 / 9,5 / 9 / 8,5 / 8 saniye Maliyet: 45/50/55/60/65 mana / 30/35/40/45/50 mana Kısa çizgi sonrası hedef mesafesi: 0 ⇒ 75 R C— Siklon [Yeni] İkiye katlayın: Wukong artık en son 8 saniyede ikinci kez oynayabilir. İkinci oyuncu düşmanları ikinci kez devirebilir. Vuruntu süresi: 1 saniye ⇒ 0,75 saniye Sıkma süresi: 4 saniye ⇒ 2 saniye Saniyede hasar: 20-200 (+1,1 toplam saldırı gücü) ⇒ maksimum% 4-8 can (+1,1 toplam saldırı gücü) Sıkma hareketi hızı:% 5-40 (sıkma süresine bağlı olarak) ⇒% 20 Sıkma iptali: 1 saniye sonra 0.5 0,5 saniye sonra Hasar tik oranı: 0,5 saniye ⇒ 0,25 saniye (her hasar tik artık Fatih'e uygulanır) Dönerken hedefe olan mesafe: 175 ⇒ 50 (bu Wukong'un hedefine yaklaşmasını sağlayacaktır) [Yeni] Vücudunu A gibi hareket ettirmiyor: Wukong artık nihai yeteneğini iptal etmek için başka yetenekler de kullanabilir Dönmeye devam et: Wukong'un E from'dan gelen ilave saldırı hızı süresi— Nimbus Strike, dönerken yenilendi QOL: Ne kadar sıkma süresi kaldığını ve bekleme süresine geçmeden önce yeteneği yeniden ayarlamak için ne kadar zaman kaldığını göstermek için yetenek simgesine bir zamanlayıcı eklendi Xerath W ⁠— Yıkımın Gözü Merkez hasar amplifikatörü:% 50 artış ⇒% 66.7 artış R ⁠— Gizemli Ayin Atış başına hasar: 200/240/280 (+0,43 yetenek gücü) ⇒ 200/250/300 (+0,45 yetenek gücü) Orman Şampiyonları Orman şampiyon havuzunu çeşitlendirmek ve genişletmek için üçüncü bir değişiklik turuna devam etmek. Morgana'nın ormanda ana rollerine meraklıları boyunca yaşayabilmesi için belirli bir değişiklik yaptığını fark edeceksiniz. Bu değişikliklerin etkisini, beceri merdivenin yüksek basamaklarındaki herhangi bir şeyi ezici bir şekilde etkilememelerini sağlamak için izliyoruz ve aynı zamanda aslında daha çeşitli seçimleri teşvik ettiklerini doğrulıyoruz. Marka Pasif ⁠— Canavar hasarı hasarı: Ablaze artık canavarlara% 120 hasar veriyor Morgana W ⁠— Ezilmiş Gölge canavarı hasarı: Artık canavarlara% 150 hasar veriyor Shen Q ⁠— Alacakaranlık Saldırısı Maksimum canavar hasarı: 75/100/125/150/175 ⇒ 120/140/160/180/200 Teemo Q ⁠— Blinding Dart blind süresi: Canavarlara karşı şimdi% 100 daha uzun sürer E ⁠— Zehirli Atış zehiri hasarı: Artık canavarlara% 150 hasar veriyor Yorick Pasif ⁠— Soffard of Souls son hizmet: Yorick şimdi büyük canavar ölümlerinde mezar kaldırıyor ve Mist Walkers canavarlardan% 50 azaltılmış hasar alıyor Zyra Bitkiler canavarlara zarar verir: Zyra'nın bitkileri artık canavarlara% 150 hasar veriyor Dönüşüm hunisi mekaniği Dönüşüm hunisi, merdivenin tüm bölümlerinde solo sırada bulunmaya devam ediyor. Kısıtlamalarda daha çok ilerliyoruz, böylece şeritlerin altınlarını ve XP'lerini korumak için daha fazla motive oluyorlar. Şeridi olduğu gibi oynayan ve bir müttefiki hunide tutmayanlar aslında bu duruma asla girmeyeceklerdir. Eşsiz ⁠— Monster Hunter Minyon altın cezası: çiftlik altının yarısından fazlası minyonlardan ise, şerit minyonlardan 13 daha az altın; 14 dakikada kaldırıldı farm Eğer çiftliğinizin yarısından fazlası kölelerden geliyorsa, şerit minyonlarından 13 daha az altın ve% 50 daha az DP; 14 dakikada çıkarıldı Üst şerit önem takibi Death's Dance ve Teleport için ek bir değişiklik seti ile 10.5'ten itibaren en iyi şerit değişikliklerini takip ediyoruz. Bu kombinasyon, laning aşaması yapımından çıkan en iyi şeritlerin oyun boyunca bir tehdit oluşturmasına yardımcı olmak için ilk hedeflerimizi güçlendirmeye devam etmelidir. Işınlanma değişikliği, mükemmel bir şerit sürdürme aracı olarak gücünün bir kısmını daha geç bir oyun bölme ve kuşatma aracına kaydırmalıdır. Ölümün Dansı Eşya İnşa: Caulfield'ın Savaş Çekici + Kazma + Vampirî Asa + 625g ⇒ Caulfield'ın Savaş Çekici + Lejyonun Aegisi + Vampirî Asa + 500g İstatistikler: 80 saldırı hasarı,% 10 dolum süresi azaltma ⇒ 50 saldırı hasarı, 30 zırh, 30 büyü direnci,% 10 dolum süresi azaltma Eşsiz pasif: Alınan hafifletme sonrası hasarın% 30'unu depolar ve zaman içinde gerçek hasar olarak alır gerçek hasar Teleport Bekleme süresi: 360 saniye ⇒ 420-240 (seviye 1-18) saniye [Yeni] Beni yakalayamıyorum: Karakter seviyesine göre ışınlanma tamamlandığında 3 saniye% 30-50 hareket hızı verir (6. ve 11. seviyelerde% 10 artırıldı) Hata düzeltmeleri LCU'daki modüller şimdi kapatmak için modalın dışına tıklamanıza izin verecek (her zaman X düğmesine tıklamak yerine) Rek'Sai artık R after'den sonra CC bağışıklığı kazanmıyor— Rush'ın klonlara 3 saniye sıçraması Miss Fortune'un E ⁠ - Yağmur Yap, Syndra'nın Q ⁠— Karanlık Küre veya Varus'un E cast— Yanıp Sönen hemen sonra maksimum aralığının dışında Ok Dolu, yeteneğin konumu şimdi düzgün bir şekilde güncellenecek ve yayınına dökülecek Flaş maksimum aralığı Nimbus Cloak'ı tetiklemek için bir Sihirdar Büyüsü kullanmak, devam eden herhangi bir temel saldırı animasyonunu sıfırlamayacak Sett'ın R - Show Stopper'ı tarafından bastırıldığında, LeBlanc W - Distorsiyon işaretleyicisine geri dönmeyecek ve uygun süre sürecek Gangtik, artık Statikk Shiv'in enerjili yıldırım hedefini öldürürse Q - Parrrley'den bonus altın veya Gümüş Yılanlar kazanacak Mordekaiser'ın R - Ölüm Bölgesi artık tam sağlıkta bir hedefe atıldığında hedefin maksimum hasarın ilave% 10'unu vermiyor Omnivamp ve Spellvamp efektleri artık hedefler korumalı olsa bile düzgün bir şekilde iyileşme sağlıyor Manaflow Band artık bir düşman şampiyonu bir yeteneğe çarptığında sürekli procs yapıyor Graves artık maksimum menzilli Enerjili temel saldırı (Hızlı Ateş Topu'ndan Enerjili) ile bir hedefe saldırırken uygun miktarda hasar veriyor Ustalık İfadesi Sonsuzluk setlerini tamamlamaktan (15 kilometre taşına varan) yükseltmeler artık uygun şekilde verilmelidir Gangplank'ın "Sonsuz Yağma" Sonsuzluğu artık doğrudan olmayan Q - Parrrley hasarından (ör. Zincirli varil patlamaları) kazanılan altınları düzgün bir şekilde izleyecek Bir kilometre taşı belirtme çizgisi göründüğü için oyuncu savaşa doğru girerse, sonsuz kilometre taşı belirtme çizgileri artık hemen kaybolmayacak Milestone Display ayarlarında “Yalnızca + Müttefikler” seçildiğinde Düşman Sonsuzlar kilometre taşı belirtme çizgileri artık görüntülenmemelidir Ebedi Kilometre Taşı Görüntü ayarları artık istemci oturumları arasında kalmalıdır Ebedi Arttırıcı eylem oyuncuyu savaşa sokarsa, oyuncu Ebedi Kilometre Taşları artık savaştan çıktıktan sonra düzgün bir şekilde görüntülenecektir. Sizlerde [lol](https://www.durmaplay.com/tr/search?query=lol) ürünlerine avantajlı fiyatlarla sahip olabilmek için **Durmaplay**'i ziyaret etmeyi unutmayın.
https://www.durmaplay.com/tr/store/league-of-legends/news/league-of-legends-yama-106?utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

Yorumlar