Overwatch 6 Nisan yama Pharah ve Ashe, nerfs Mei ve daha fazlası..

**Overwatch** 6 Nisan yama Pharah ve Ashe, nerfs Mei ve daha fazlası.. Görünüşe göre, geliştiriciler, yarı PTR modunda değişikliklerin gerçekleşmesi için bir haftanın yeterince uzun olduğuna karar verdiler ve bunları 6 Nisan'da bir yama ile ana oyuna eklediler. Ashe, Viper Rifle'ın boyutunun 12'den 15'e yükseldiğini ve dörtten altıya kadar çarpık olmayan atışların maksimum yayılmasını değiştirdi. ![overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi](https://media.durmaplay.com/images/news/overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi-durmaplay-wallpaper-2.jpg) Roketlerinden gelen doğrudan darbe hasarı 55'den 40'a düşürüldü, ancak patlama veya AOE hasarı 65'ten 80'e yükseltildi - bu da oyuncuların hassas nişan almalarına daha az güvenmelerini sağladı. ![overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi](https://media.durmaplay.com/images/news/overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi-durmaplay-wallpaper-3.jpg) Maalesef Mei oyuncuları için, 1 Nisan güncellemesi, en sevdiği kahraman için karanlık bir alametti, çünkü cephane havuzu şimdi ana oyunda 200'den 120'ye düşürüldü. ![overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi](https://media.durmaplay.com/images/news/overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi-durmaplay-wallpaper-4.jpg) 6 Nisan yama notlarının tamamı aşağıda listelenmiştir: Windows PC, Nintendo Switch, PlayStation 4 ve Xbox One'da yeni bir yama yayında. En son değişiklikler hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıyı okuyun. KAHRAMAN GÜNCELLEMELERİ Ashe The Viper * Magazine boyutu 12'den 15'e yükseltildi. * Kurtarma işlemi bitmeden hafifçe basılırsa çekimler artık bir sonraki çekimi sıraya almaz * Maksimum formata ulaşmak için çarpık olmayan çekimler 4'ten 6'ya yükseltildi. * Kapsamsız atışlar artık kapsamlı bir atış yapıldıktan sonra çok daha hızlı bir şekilde ateşlenebilir * Kapsamlı bir çekim yaptıktan sonra artık çok daha hızlı bir şekilde yeniden yüklemeye başlayabilirsiniz. Genji Shuriken (İkincil Ateş) * İyileşme 0,75 saniyeden 0,65 saniyeye düşürüldü Mei Endotermik Blaster (Birincil Ateş) * Maksimum cephane 200'den 120'ye düşürüldü Endotermik Blaster (İkincil Ateş) * Cephane maliyeti 20'den 10'a düşürüldü Pharah Roketatar * Patlama hasarı 65'den 80'e yükseltildi. * Darbe hasarı 55'den 40'a düşürüldü Reinhardt Genel * Kararlı pasif geri tepme direnci% 50'den% 30'a düşürüldü HATA DÜZELTMELERİ kahramanlar Ashe * Ashe'nin çarpık ateşinin kullanılamaz hale gelmesine neden olan bir hata düzeltildi * Ashe'nin silahının Kill Feed'inde yanlış görünmesine neden olan bir hata düzeltildi Sizlerde [overwatch](https://www.durmaplay.com/tr/search?query=overwa) ürünlerine avantajla sahip olabilmek için **Durmaplay**'i ziyaret etmeyi unutmayın.
https://www.durmaplay.com/tr/store/overwatch/news/overwatch-6-nisan-yama-pharah-ve-ashe-nerfs-mei-ve-daha-fazlasi?utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

Yorumlar