Twitch Yine Bir Numara..

**Streamlabs & Stream Hatchet**'in yeni bir raporuna göre, **Twitch**'in ilk çeyrekte izlenen saatler, akış saatleri ve eşzamanlı izleyiciler için rekor seviyelere ulaştığını ortaya koyuyor. Streamlabs ve Stream Hatchet'ten gelen bir rapora göre, popüler yayın platformu Twitch , eşzamanlı görüntüleme de dahil olmak üzere sektördeki en önemli kategorilerin bazılarında rekor seviyelere ulaştı. **Twitch**, **Mixer**, **Facebook Gaming** ve **YouTube Gaming** gibi şirketler hem yıldızları hem de sponsorları için gittikçe daha kazançlı hale gelen bir sektör olmaya devam etmekte. Geçen yaz, Tyler "Ninja" Blevins, **Microsoft**'un Mixer'a yaptığı dramatik hareketiyle akış pazarının en büyük kısmını güvence altına almak için yarışmayı başlattı . Bu, diğer Twitch megastarlarını seçeneklerini gözden geçirmeye teşvik etti ve birçoğu, Mixer'a veya Facebook ve YouTube Gaming gibi markaların merkezi olmak isteyen diğer yıldızlara , yalnızca diğer platformlara gitmeye ikna edildi. Bununla birlikte, her şeyden önce, Twitch sessizce kalan büyük isimlerin bazılarını güvence altına alarak ve müşterilerin endüstrinin uzun süredir devam etmesini sağlamaya teşvik etmek için Amazon Prime tekliflerini geliştirerek sessizce imparatorluğunu yeniden inşa ediyor . Akış süreciyle doğrudan ilgili işleri olan iki sektör uzmanı şirket olan Streamlabs ve Stream Hatchet'in bir raporunda, Twitch'in üç anahtar kategoride tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştığı ortaya çıktı: izlenen saatler, akış saatleri ve ortalama eşzamanlı izleyiciler. Bu kategoriler bir yayın platformunun başarısı için hayati önem taşımaktadır ve Twitch'in Q1 2020 büyümesinde olduğuna dair somut kanıtlardır. Raporun sağladığı artışı gösteren iki grafik: ![twitch-yine-bir-numara](https://media.durmaplay.com/images/news/twitch-yine-bir-numara-durmaplay-wallpaper-2.jpg) ![twitch-yine-bir-numara](https://media.durmaplay.com/images/news/twitch-yine-bir-numara-durmaplay-wallpaper-3.jpg) Tabii ki, bu sayılar yanıltabilir dünya insanları kapalı mekanları zorlayan bir pandeminin ortasında, yani bir bütün olarak yayıncılık artık daha popüler olacak. Bununla birlikte, Twitch'in büyümesi - özellikle izlenen saatlerde - etkileyici ve bunu desteklemek için eşzamanlı görüntüleme rakamlarıyla, akış üstünlüğü için mücadelede, özellikle 2020'de **YouTube Gaming** ve Facebook Gaming'den istatistiksel olarak açık ara önde. Sizlerde [twitch](https://www.durmaplay.com/tr/search?query=twit) ürünlerine avantajlı sahip olmabilmek için **Durmaplay**'i ziyaret etmeniz yeterli.
https://www.durmaplay.com/tr/store/twitch/news/twitch-yine-bir-numara?utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

Yorumlar