Valorant patch 1.03 notları: Guard yükseltmeleri, teslim değişiklikleri ve fazlası..

**Valorant** yama notlarının bir sonraki partisi, FPS oyununun sitesine girmeye hazır hale geldi . 1.03 güncellemesinin tweaks ve tinkerings listesi son derece kapsamlı değil, ancak hayransanız dikkat etmek isteyeceğiniz birkaç önemli değişiklik var. Oyunun sitesinde ayrıntılı olarak anlatıldığı gibi , “oylanan sıranın ilk yaması şu ana kadar oldukça kararlı görünüyor”, bu yüzden geliştirici **Riot Games** “metaların doğal olarak gelişmesi için denge değişikliklerini hafif tutmayı seçti”. Ancak, aşağıdaki yama notlarında görebileceğiniz gibi, Guardian tüfeği hakkında bazı detaylar var, stüdyo “silahın ağır vuruşlu ve uygun fiyatlı hassas bir tüfek olarak kendi oyun nişini daha iyi oymasına yardımcı olmak” istiyor. Ayrıca, yeni bir kürenin yanı sıra genel yaşam kalitesi değişikliklerinin oldukça tıknaz bir listesi de dahil olmak üzere Spike Rush oyun modunda bir dizi ayar var. Teslim olma, oy kullanma gereksinimleri ve Valorant'ın oyun menüsüne yeni bir düğme eklenmesi için çeşitli değişiklikler yapıldı. ![valorant-patch-103-notlari-guard-yukseltmeleri-teslim-degisiklikleri-ve-fazlasi](https://media.durmaplay.com/images/news/valorant-patch-103-notlari-guard-yukseltmeleri-teslim-degisiklikleri-ve-fazlasi-durmaplay-wallpaper-2.jpg) Aşağıdaki yama 1.03 için en son Valorant değişiklikleri paketini kontrol etmek için okumaya devam edin.. VALORANT PATCH 1.03 SİLAH GÜNCELLEMELERİ GUARDIAN * Fiyat 2700'den 2500'e düşürüldü * Ateş Hızı 6,5'ten 4,75'e düşürüldü * Penetrasyon gücü Ortadan Ağırlığa yükseltildi * Giriş kuyruğu 0.083'ten 0.1175'e güncellendi * Guardian şimdiye kadar cephanelikte garip bir konumda yaşıyor. Fiyat açısından, iktidar tüfeklerine yakın kalırken, güçleriyle yeterince rekabet etmedi, alternatif bir ekonomik seçenek olarak çok pahalıydı, ancak bir prömiyeri silah seçeneği olarak kabul edilecek kadar güçlü değildi. * Silahın uzun menzilli, hassas atış fantezi hedefleri göz önüne alındığında, hızlı atış hızı, yakın mesafeli durumlarda istediğimizden daha güçlü hale getirdi ve - yarı otomatik, ağır vuruş ateşleme stiline rağmen - diğer tüfeklerle eşleşti delici güç açısından. * Bu değişikliklerin, Guardian'ın uzun menzilli, çok yönlü bir silah olarak kimliğini keskin penetrasyon değerleri ve daha düşük fiyatıyla, cephanenin tüfek kategorisine daha nüanslı bir seçim rekabeti sağlayacağını umuyoruz. DEĞERLİ YAMA 1.03 HARİTA GÜNCELLEMELERİ HAVEN * Düştükten sonra Spike'ın alınamadığı yer kaldırıldı. TÜM HARİTALAR * Oyuncuların seviye geometrisinin klipslenebildiği çoklu noktalar düzeltildi * Sova'nın sensör okunun duvarlardan geçebildiği daha fazla yer kaldırıldı DEĞERLİ YAMA 1.03 MOD GÜNCELLEMELERİ SPIKE RUSH * Yeni Küre: İkiz Avcılar * Küreyi ele geçirmek, en yakın iki düşmanı izlemek için iki av kurtunu serbest bırakır (küre konumundan, yumurtlamadan sonra hedefleri değiştirmezler). * Kurtlar, bir düşmanı tespit ettiklerinde hızlanırlar ve çarpışma üzerine 4 saniye boyunca yakın, yavaş ve yakın görüşte onlara ateş ederler. * Kurtların 150 canı var ve hasar görebilir * Kurtlar 15 saniyede veya hedefleri öldürüldüğünde zaman aşımına uğrar * Split: Orb Bölgesi * Orta defans tarafındaki küre, daha az defans oyuncusu tercih etmek için orta platforma taşındı DEĞERLİ YAMA 1.03 YAŞAM KALİTESİ GÜNCELLEMELER TESLİM DEĞİŞİKLİKLER * Derecelendirilmemiş mod oyu geçmek için gereken şartlar% 100'den% 80'e değiştirildi * Geçmek için Rekabetçi Mod oy gereksinimleri% 100 olarak kaldı * Artık 5. turdan başlayıp 8. turdan başlayarak teslim oyu çağırabilirsiniz * Teslim oyu çağırmak için oyun içi menüye yeni bir düğme eklendi * Tarihsel olarak oybirliği ile oy kullanılması gerektiğinden, oy vermek için zaman zaman zor olabileceğini biliyoruz. Rekabetçi'den (hatta sıralamada değil) daha düşük bahis miktarları anlamına gelen Derecelendirilmemiş Modu için, ayarlamalar yaptık, böylece ekibin büyük çoğunluğu teslim olmak istiyorsa (% 80) artık bu maçı devre dışı bırakıp bulabilirler daha erken bir savaş. * İçin Rekabetçi Mode teslim olur rütbeniz üzerinde bir etkiye sahiptir çünkü biz bir karar bu olacak olumsuz yapılmadan önce emin ekip tam bir uyum içerisindedir olmak için (bütün çalınmamış mermi kayıp kredi olarak saymak), oybirliği olarak oy şartı tutmak için plan oyuncunun sıralamasını etkilemek. Ayrıca, oyuncuların özellikle kötü bir başlangıcı varsa, o maçtan daha erken çıkabilmeleri için oynanması gereken minimum turları biraz azalttık. * Koleksiyon ekranlarında artık tüm öğeleri veya yalnızca sahiplerini gösterme arasında geçiş yapmak için bir onay kutusu var (koleksiyonunuzu yönetmek için ek seçenekler ve iyileştirmeler gelecekteki yamalarda gelecek) * “Siz veya müttefikinizin bitki / etkisiz hale getirme dikimleri” misyonunun bazen müttefikler tarafından bitkileri ve etkisizlikleri dikkate almadığı bir hata düzeltildi * Geçiş ekranları ve başlangıç ​​ekranları artık sinemaskoplu * Bazı dillerde Battlepass ve Sözleşme ekranlarındaki metin çakışması sorunları düzeltildi * Özel oyunlarda hileleri etkinleştirilmiş oyuncular, hileler menüsünde bir sonraki turda kullanılacak farklı bir Ajan seçebilir. * Bir arkadaşın kaldırılması artık bir onay iletişim kutusu isteyecektir * Sohbet kutusuna yazarken Escape tuşuna basarsanız mesaj temizlenir * Birincil eylemi daha büyük ve her zaman solda yapmak için onay iletişim kutularının düzeni değiştirildi; yıkıcı eylemler için kırmızı kullanmak gibi çeşitli yerlerde renk uygulanmış; tutarlılık için bazı onay ve iptal düğmelerinin konumlarını revize etti * Intel GPU'larda Bind üzerindeki görsel yapaylıklar için küçük düzeltmeler * Modern donanım için küçük render iyileştirmeleri * Başlangıçtaki çökmeler için, çökmelerle ilgili sorun giderme kılavuzuna bağlantı veren bir hata açılır penceresi eklendi * Yama notları ve ödeme pencereleri 4K monitörlerde doğru şekilde ölçeklenir * Ödeme pencerelerindeki IME girişi artık düzgün çalışacaktır (Japonca / Çince) * Oyuncular artık koleksiyonlarda ve mağaza görünümünde bireysel cilt düzeylerini görüntüleyebilir * Daha iyi okunabilirlik için sansürlenmiş darbe efektleri güncellemeleri * Gözlemciler için Ajan siluetleri eklendi * Siluetler için iyileştirilmiş render performansı * Ajan sağlık çubukları artık gözlemciler tarafından görülebilir * Hareket halindeyken satın alma talebini yerine getirmek artık hareketinizi kesintiye uğratmayacak * Özel Oyunlar Turnuva Modu: * Özel oyunlar artık Turnuva Moduna ayarlanabilir. Bu, oyundaki her oyuncunun, diğer tüm hileleri etkinleştirmeden oyunda Geçiş Maç Zamanlayıcı hilesine erişmesine izin verir. Ayrıca gözlemcilerin, gerektiğinde kullanabilecekleri ek hilelere erişmelerine izin veren denetleyiciler olarak işaretlenmesine izin verir. Düzenli gözlemciler artık hileleri kullanamazlar. * Gelecekteki yamalarda moderatör hileleri listesini genişletmeye bakacağız. VALORANT PATCH 1.03 HATA DÜZELTMELERİ * Bir kapı aralığının içine yerleştirilecek tuzakların, birisi içinden geçtiğinde tetiklenmeyeceği bir Cypher hatası düzeltildi. * Kararsız ağ koşullarında Maç Zamanlayıcısının askıya alınmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi * Atlama fare tekerleğine bağlıysa, oyuncuların yükselenlerden atlayamama sorunu düzeltildi * Öldüğünde oyuna yeniden bağlanırken oluşabilecek bazı görsel sorunlar düzeltildi * Gözlemciler için normal oyunlarda görülen Bariyer faz duyurusu düzeltildi * Gözlemci skorbordundaki çeşitli kullanıcı arayüzü sorunları düzeltildi Sizlerde [VALORANT](https://www.durmaplay.com/tr/search?query=valorant) ürünlerine avantajla sahip olabilmek için **Durmaplay**'i ziyaret etmeyi unutmayın.
https://www.durmaplay.com/tr/store/valorant/news/valorant-patch-103-notlari-guard-yukseltmeleri-teslim-degisiklikleri-ve-fazlasi?utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

Yorumlar